Talpan asiakaspalvelu avoinna myös vuodenvaihteessa

18.12.2017 / Arkisto

Talpan asiakaspalvelunumerossa 09 310 25300 palvellaan normaalisti arkisin kello 9-15. Myös Eläkeneuvonta, eRekry-neuvonta, HR-neuvonta, Matkahallinta ja Työmatkasetelit ovat avoinna vuoden lopussa. Tutustu tarkemmin palveluaikoihin ja tarkista yhteystiedot!

Eläkeneuvonta opastaa toimialojen ja liikelaitosten henkilöstöä eläkeasioissa. Vuodenvaihteessa eläkeneuvonta on auki normaalisti. Yhteystiedot:

eRekry-neuvonta opastaa hakijoita, esimiehiä ja toimialojen ja liikelaitosten pääkäyttäjiä arkisin klo 9–13. Vuodenvaihteessa eRekry-neuvonta on auki normaalisti. Yhteystiedot:

HR-neuvonta tarjoaa esimiehille päivittäistä neuvontaa HR-asioissa arkisin klo 9–13. Vuodenvaihteessa HR-neuvonta on auki normaalisti. HR-neuvontaan voivat olla yhteydessä myös esimiesten sijaiset, päätösten valmistelijat, virastojen HR-henkilöstö, luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut. Yhteystiedot:

Matka- ja kuluhallintahallintopalvelut opastaa M2-järjestelmään liittyvissä asioissa arkisin klo 9–13.  Päivityksen vuoksi M2-järjestelmä ei ole käytössä 23.12.2017–1.1.2018, mutta neuvontapalvelut ovat auki normaalisti. Yhteystiedot:

Työmatkaseteleihin liittyvissä asioissa voi ottaa yhteyttä arkisin klo 9–13. Perjantaina 22.12.2017 työmatkasetelineuvonta on suljettu. Yhteystiedot:

Taloushallinnon asioissa Talpan asiakaspalvelunumero 09 310 25300 palvelee arkisin kello 9–15. Talpaan voi ottaa yhteyttä myös sähköisellä lomakkeella:

Hyvää joulua Talpan asiakaspalvelusta!