Mitä mieltä olet Talpan palveluista? Vastaa asiakastyytyväisyyskyselyyn ja vaikuta!

09.09.2020 / Asiakaspalvelu

Me Talpassa haluamme jatkuvasti kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta. Miten olemme onnistuneet ja kuinka voimme parantaa tulevaisuudessa? Kertomalla mielipiteesi autat meitä kehittämään toimintaamme sekä palvelemaan sinua jatkossa entistä paremmin.

Kutsut vuoden 2020 asiakastyytyväisyyskyselyyn on lähetetty asiakkaille sähköpostilinkkinä viikolla 36. Kyselyä on jälleen tiivistetty viime vuodesta, vastaamiseen kuluu aikaa noin 2-5 minuuttia. Kysely on auki perjantaihin 18.9.2020 asti. Muistathan vastata, jokainen vastaus on meille tärkeä!

Tutkimuksen toteuttaa Kokemustehdas Oy. Talpassa lisätietoja kyselystä antaa Ellika Willgrén (ellika.willgren@hel.fi).

Loka-marraskuussa käymme Talpassa läpi asiakkaiden palautteet, joiden pohjalta mietimme kehittämistoimenpiteitä ensi vuodelle. Asiakkaiden kanssa tulokset käydään läpi ensi vuoden alussa.