Jos SAP sapettaa, tule toukokuussa koulutukseen

03.05.2019 / Laskutus

Miten myyntireskontrassa liikutaan? Miten myyntitilaukselle liitetään liite? Miten laskussa olevia tapahtumia tulkitaan? Muun muassa näihin kysymyksiin vastataan toukokuun koulutuksissa.

Talpan myynnin SAP-sovellusasiantuntijat tarjoavat keväällä koulutusta myyntitilauksen suoratallennuksesta ja myyntireskontran tulkinnasta 17.5. ja 22.5. puolen päivän koulutuksena Talpassa. Koulutukset on tarkoitettu kaikille toimialoille ja virastoille, joiden työntekijöillä on SAP-liittymä ja SAP-oikeudet käytössään.

Myyntitilauskoulutuksessa mm.

• Veloitus- ja hyvitysmyyntitilauksen tekeminen
  • Liitteen liittäminen myyntitilaukselle
  • Myyntitilausten etsiminen SAPista
  • Asiakkaiden etsiminen SAPista

Myyntireskontran tulkintakoulutuksessa mm.

• asiakkaan etsiminen SAPista
  • asiakkaan myyntireskontrassa liikkumista
  • laskujen tapahtumien tulkitsemista, mm. maksut, kohdistukset, perintä

Koulutukset tehdään pienryhmänä atk-luokassa, joten huolehdithan ennen koulutusta, että sinulla on tarvittavat SAP-oikeudet.

Lisätietoja alla.

SAP-koulutukset toimialoille

Perjantaina 17.5.2019

• myyntilauksen tallennus klo 8.30-11.30
  • myyntireskontran tulkintaa klo 12.30–15.30

Keskiviikkona 22.5.2019

• myyntilauksen tallennus klo 8.30-11.30
  • myyntireskontran tulkintaa klo 12.30–15.30

Koulutuksiin ilmoittaudutaan Helmen koulutuskalenterin kautta. Koulutukset ovat maksullisia (50 euroa /henkilö). Kouluttajina toimivat SAP-myynnin sovellusasiantuntijat: Anitta Dawoud, Mari Nissinen ja Sari Teronen.

Koulutukset järjestetään Talpan atk-luokka Kilotavussa, 2. krs. osoitteessa Sörnäisten rantatie 27 A. Pääset paikalle kätevästi esimerkiksi metrolla (Sörnäinen tai  Kalasatama) sekä busseilla 55 ja 16. Sisäpihan parkkipaikalla on yhteensä viisi asiakaspaikkaa. Jos saavut autolla, otathan etukäteen yhteyttä sähköpostilla, talpa.vahtimestarit@hel.fi.