Saapuvat laskut kiertoon - muista varahenkilöasetukset

19.03.2020 / Ostolaskut

Kaupungille saapuvien ostolaskujen on kierrettävä ripeästi ja normaalisti ympäri vuoden. Erityisen tärkeää tämä on nyt, kun eletään koronaviruksen takia poikkeustilanteessa. Muista tarvittaessa tehdä BIP:iin varahenkilöasetukset.

Ostolaskujen tarkastajan ja hyväksyjän tulee asettaa itselleen varahenkilö mahdollisen poissaolon ja loman ajaksi. Ohessa kuvaruutukaappaus BIP:n näkymästä, jolla varahenkilöasetus tehdään. Muista valita "Aktivoitu" -painike!

Voit myös asettaa useita varahenkilöitä eri ajanjaksoille.
Ks. koko ohje tästä >>

Mikäli huomaat, että kollegaltasi on jäänyt varahenkilöasetus tekemättä tai tulee äkillinen poissaolo, voit pyytää varahenkilön asettamista myös Talpasta. Ota yhteyttä soittamalla (arkisin kello 9-15)

  • asiakaspalvelunumero 09 310 25300
  • BIP-sovellusneuvontanumero 09 310 21219

Tai lähetä sähköpostia toimialan/liikelaitoksen yhteiseen sähköpostiin:

Kaupunginkanslia, tarkastusvirasto
Talpa.KansliaTavOsto@hel.fi

Kaupunkiympäristö
Talpa.KympOsto@hel.fi

Kasvatus ja koulutus, Kulttuuri ja vapaa-aika
Talpa.KaskoKuvaOsto@hel.fi

Sosiaali ja terveys
Talpa.SoteOsto@hel.fi

Kaupunki ja konserni (Talpa, Työterveys Helsinki, Palvelukeskus Helsinki ja Stara)
Talpa.liikelaitokset@hel.fi


Ostolasku-uutisia

Pysäytä laskun kierto tarvittaessa

Helsingin kaupungin maksuehto on 21 päivää