Palkkahallinnon aineistot sähköisenä

19.03.2020 / Palkanlaskenta

Talpassa varaudutaan koronavirustilanteen vakavoitumiseen ja pitkittymiseen. Etätyötä hyödynnetään mahdollisimman paljon ja olemme tehneet suunnitelman, jolla varmistamme kriittisten toimintojen kuten palkanlaskennan sujumisen.

Etätyöskentelyn takia paperiaineistoja ja -postia käsittelee meillä nyt normaalia pienempi joukko. Siksi toivomme, että toimitatte aineiston palkkahallintoon sähköisesti. Jos päätös on ehditty jo tehdä lomakepäätöksenä, pyydämme, että myös se lähetetään skannattuna sähköpostin liitteenä. Näin varmistamme, että saamme tiedot mahdollisimman pian tänne Talpaan.

Palkanlaskennan toimialakohtaiset sähköpostiosoitteet löytyvät Helmistä tai  osoitteesta www.hel.fi/talpa/fi/palkat-palkkiot-omaishoidon-tuki. Asiakaspalvelunumeroissa palvellaan arkisin klo 9–15. Puhelimen lisäksi palkanlaskentaan voi olla yhteydessä sähköisellä lomakkeella.

Teemme parhaamme, jotta palkkahallinnon palvelut sujuvat kaikissa tilanteissa mahdollisimman hyvin ja ilman häiriöitä!

Palkanlaskennan tärkeät päivät vuonna 2020

Helsingin kaupungin varsinaiset palkanmaksupäivät ovat kunkin kuun 14. ja viimeinen arkipäivä. Näiden lisäksi maksupäivät 7. ja 22. saattavat olla käytössä. Talpan palkanlaskenta muistuttaa, että aineistoja voi ja on hyvä toimittaa Talpaan jo hyvissä ajoin ennen varsinaista aineistopäivää!

Palkanlaskennan maksu- ja aineistopäivämäärät v. 2020 (pdf)