Kaupungin maksamat etuudet tulorekisteriin

12.09.2019 / Palkanlaskenta

Tulorekisterin käyttö laajenee ensi vuonna, kun muun muassa kunnat voivat hyödyntää tulorekisterin tietoja esimerkiksi tulosidonnaisia maksuja määritellessään. Vuonna 2021 tulorekisteriin ilmoitetaan myös eläkkeet ja etuudet. Talpa on tehnyt alustavaa selvitystä siitä, mitä etuuden luonteisia maksuja toimialoilta tällä hetkellä maksetaan.

Aina-Ilona käsittelee SAP:in asiakasrekisterilomakkeita

21.03.2019 / Ohjelmistorobotiikka

Asiakastietojen yksittäiset avaus-, laajennus- ja muutospyynnöt SAPin asiakasrekisteriin tehdään sähköisillä Helmi-lomakkeilla. Tällä hetkellä Aina-Ilona käsittelee asiakasnumeroiden laajennuslomakkeita kaksi kertaa päivässä ja lähettää viestin tekemästään laajennuksesta pyynnön lähettäjälle.

Helsinkiläisten henkilöasiakkaiden osoitetiedot päivitetty asiakasrekisteriin

13.09.2018 / Rekisterit

Helsinkiläisten henkilöasiakkaiden osoitetiedot päivitettiin kesän aikana ajan tasalle. Päivitys tapahtui Facta-kuntarekisterin väestökannasta erikseen suoritetulla massapäivityksellä.

SAP-asiakasrekisteri: yksittäiset muutospyynnöt sähköisellä lomakkeella

15.02.2018 / Rekisterit

Asiakastietojen yksittäiset avaus- ja muutospyynnöt SAPin asiakasrekisteriin tehdään sähköisellä Helmi-lomakkeella. Yritys- ja henkilöasiakkaille on nyt omat lomakkeet, joita on päivitetty. Tavoitteena on, että huhtikuun alusta alkaen ei sähköpostitse enää oteta yksittäisiä muutos/avauspyyntöjä vastaan, vaan ne tulee tehdä aina lomakkeen kautta.

Rekisterit monessa mukana

29.04.2016 / Rekisterit

Rekisterit-tiimi toimii monen asian taustalla. Rekisterit vaikuttavat täsmäystileihin, reskontriin, kumppaneihin, arvonlisäverokoodeihin, tulotileihin, liiketoiminta-alueeseen, veroluokitukseen… Olemme siis näppeinemme monessa mukana!