Mitä mieltä olet Talpan palveluista? Vastaa asiakastyytyväisyyskyselyyn ja vaikuta!

09.09.2020 / Asiakaspalvelu

Me Talpassa haluamme jatkuvasti kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta. Miten olemme onnistuneet ja kuinka voimme parantaa tulevaisuudessa? Kertomalla mielipiteesi autat meitä kehittämään toimintaamme sekä palvelemaan sinua jatkossa entistä paremmin.

Lue lisää

Talpa palvelee poikkeustilanteessakin

06.05.2020 / Asiakaspalvelu

Talpa on hyvin ja jo etukäteen varautunut erilaisiin häiriöihin ja normaalista poikkeaviin tilanteisiin. Nyt koronaviruksen aikaan, turvaamme henkilökuntamme, asiakkaamme ja palvelumme kaikin mahdollisin keinoin ja teemme parhaamme, jotta talous- ja palkkahallinnon palvelut sujuvat normaalisti!

Lue lisää

Asiakas – vastaa kyselyyn ja tule mukaan toimintamme laadulliseen kehittämiseen

12.09.2019 / Asiakaspalvelu

Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyskysely lähetetään asiakkaille sähköpostilinkkinä 18-20.9. Kyselyä on viime vuodesta tiivistetty ja vastaamiseen kuluu 5-10 minuuttia.

Lue lisää

Taloushallinnon puhelinpalvelussa poikkeusaikoja syksyllä

12.09.2019 / Asiakaspalvelu

Taloushallintopalvelun palvelunumerossa 09 310 25300 vastataan arkisin kello 9.00 –15.00. Puhelimitse voi tehdä eräpäivän siirtoja, maksusuunnitelmia sekä tili- ja osoitteenmuutoksia.

Lue lisää

Talpa palvelee läpi kesän

18.06.2019 / Asiakaspalvelu

Talpan asiakaspalvelussa palvellaan muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta normaalisti koko kesän. Puhelimen lisäksi Talpaan voi ottaa yhteyttä lomakkeella. Lomakkeella lähetettävä pyyntö tai kysymys ohjautuu Talpan asiakaspalveluun ja sieltä edelleen oikealle taholle.

Lue lisää

Soittajille positiivinen kokemus Talpan asiakaspalvelusta

17.06.2019 / Asiakaspalvelu

Talpan keskitetty asiakaspalvelunumero 09 310 25300 seurasi maalis-huhtikuun 2019 ajan numeroon soittavien asiakkaiden tyytyväisyyttä. Kokonaistyytyväisyys asiointikokemukseen oli korkealla tasolla 4,5 /5.

Lue lisää

Mitkä asiat koet tärkeinä taloushallinnon palveluissa? Entä kuinka olemme Talpassa onnistuneet?

13.09.2018 / Asiakaspalvelu

Lähetämme asiakastyytyväisyyskyselyn perjantaina 14.9. ja maanantaina 17.9. noin 2500 yhteistyökumppanillemme. Jakeluun kuuluu toimialojen, liikelaitosten ja osakeyhtiöiden talous- ja palkkahallinnon asiantuntijoita, talous-. hallinto- ja henkilöstöpäälliköitä sekä -sihteereitä, controllereita, esimiehiä. Asiakaskohtaisiin tuloksiin palataan toimialojen kanssa viimeistään kevään tapaamisissa ja Talpa-päivissä.

Lue lisää

Soittajilta korkea arvosana Talpan asiakaspalvelusta

26.04.2018 / Asiakaspalvelu

Talpan keskitetty asiakaspalvelunumero 09 310 25300 seurasi lokakuun 2017 ja maaliskuun 2018 ajan numeroon soittavien asiakkaiden tyytyväisyyttä. Kokonaistyytyväisyys asiointikokemukseen oli korkealla tasolla 4,4 /5.

Lue lisää

Asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla - asiakkaiden odotukset kasvaneet

15.12.2017 / Asiakaspalvelu

Talpan asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin lokakuussa 2017. Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Talpan palveluihin pysyi samalla tasolla edelliseen vuoteen verrattuna ollen 3,7. Kyselyyn vastasi yhteensä 620 asiakasta. Kyselyä täydennetään ensi keväänä haastattelututkimuksella.

Lue lisää

Jatkuvan asiakastyytyväisyyden mittaus seuraa asiakaspalvelun laatua

17.11.2017 / Asiakaspalvelu

Jatkuvan asiakastyytyväisyyden mittausta tehtiin ensin pilottina, mutta tavoite on kerätä tietoa Talpan asiakkaiden tyytyväisyydestä ja kokemuksista pitkin vuotta. Näin jatkuvan asiakaspalvelun mittaus ja seuranta täydentävät kerran vuodessa tehtävän asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia myös kuntalaisilta tulevalla palautteella.

Lue lisää

Esittelyssä asiakaspalvelun uusi tiimi

17.11.2017 / Asiakaspalvelu

Työmatkasetelit ja M2-matkahallinto muodostivat 1. kesäkuuta yhteisen tiimin eläkeneuvonnan, esimiesten HR-neuvonnan ja eRekry-neuvonnan kanssa, kun nämä toiminnot siirtyivät kaupunginkansliasta Talpaan. Tiimi tarjoaa Talpan asiakaspalveluna monipuolisesti palveluja pääosin Helsingin kaupungin työntekijöille. Tiimin tarjoamat palvelut laajenevat entisestään, kun myös palkanlaskennan neuvonta siirtyy Aspaan.

Lue lisää

HR-neuvonnan puhelinpalveluaika kello 9-13

06.10.2017 / Asiakaspalvelu

Talpan keskitetty asiakaspalvelu laajeni, kun Talpaan siirtyi Kansliasta esimiesten HR-neuvonta, eRekry ja eläkeneuvonta. Nyt Talpan asiakaspalvelussa on kaksi tiimiä: Aspa Talous ja Aspa HR. HR-neuvonnan puhelinnumeroissa palvellaan arkisin kello 9-13. Laskutus- ja ostolaskuasioissa Talpan asiakaspalvelunumeroon 09 310 25300 voi soittaa arkisin kello 9-15. Sähköisen lomakkeen kautta voit kätevästi asioida Talpan kanssa kellonajasta riippumatta.

Lue lisää