Suositaan sähköisyyttä, tavataan Teamssissa

30.09.2020 / Talpa tiedottaa Kaskolle

Talpa on hyvin ja jo etukäteen varautunut erilaisiin häiriöihin ja normaalista poikkeaviin tilanteisiin. Nyt koronaviruksen aikaan, turvaamme henkilökuntamme, asiakkaamme ja palvelumme kaikin mahdollisin keinoin ja teemme parhaamme, jotta talous- ja palkkahallinnon palvelut sujuvat normaalisti!

Suuri osa talpalaisista on tehnyt säännöllistä etätyötä jo ennen koronaepidemian puhkeamista. Meillä on etätyöskentelyyn rutiinia ja myös tietotekniset valmiudet. Tietoturva- ja -suoja-asiat huomioidaan niin toimistossa kuin kotikonttorilla. Kaikki tapaamiset ja kokoukset hoidetaan pääosin etänä Skypen tai Teamssin kautta.

Etätyöskentelyn takia paperiaineistoja ja -postia käsittelee meillä nyt normaalia pienempi joukko. Siksi toivomme, että toimitatte aineiston Talpaan ensisijaisesti sähköisesti. Esimerkiksi palkkamateriaali lähetetään palkkatiimien sähköposteihin skannattuna tai suojatulla sähköpostilla Kaskon ohjeistuksen mukaan.

Koronavirustilanteen aikana hyväksymme myös esihenkilön sähköpostin kautta tulevat päätökset, vaikka niissä ei olisi allekirjoituksia. Alkuperäiset allekirjoitetut päätökset säilytetään Kaskossa annettujen ohjeiden mukaisesti. Arkistoinnista ja asiakirjahallinnosta lisätietoja mm. Kaskon Helmi-intrassa > Yhteiset palvelut > Asiakirjahallinto ja arkistointi

Kaskon palkanlaskennan yhteystiedot ja lue lisää asiakaspalvelun uudistuksesta