Varma kesän merkki: välitilinpäätöksen ohjeet julkaistu

10.06.2020 / Talpa tiedottaa Kuvalle Tilinpäätös

Kesän kuumin talousjuttu on tietenkin Helsingin kaupungin välitilinpäätös. Tehdään siitä tänä kesänä yhdessä maailman parhain. Tarkastetaan ja hyväksytään ostolaskut reippaasti ja laitetaan asiakkaille laskut ajoissa.

Helmistä > Yhteiset palvelut Taloushallintopalvelut> Kirjanpito > Tilinpäätös > Välitilinpäätös 2020 -sivustolta löytyy erinomainen tietopaketti välitilinpäätöksestä. Kalvojen lisäksi löytyy mainiot välitilinpäätös 2020 info -tallenteet, joissa Auri Pakkanen ja muut talpalaiset kertovat välitilinpäätöksessä tärkeistä asioista. Tallenteet voit kuunnella ja katsoa omaan tahtiin.

Infotallenteita on yhteensä kolme:
• Yleistä välitilinpäätöksestä
• DM välitilinpäätöksessä
• Myynti- ja ostolaskutus välitilinpäätöksessä.

Jos välitilinpäätöksestä tai ohjeistuksesta herää kysymyksiä, olethan yhteydessä Talpaan, autamme mielellämme.

Kuvan yhteyshenkilö kirjanpidossa:
Mikko Merenheimo puh. 09 310 54084

Välitilinpäätösinfot selostettuna tallenteena

Vtp-tallenteet ja kalvot löytyvät samalta Helmi-sivulta kuin välitilinpäätösohjeet eli Yhteiset palvelut > Taloushallintopalvelut > Kirjanpitopalvelut > Tilinpäätös > Välitilinpäätös 2020

Välitilinpäätösinfo-tallenteiden lataus kestää hetken aikaa. PPT-tallenne käynnistyy, kun valitset esitysmuodon oikeasta alareunasta. Tallenteen voi myös pysäyttää (esim. poistumalla esitystilasta Esc-näppäimellä) ja jatkaa katsomista myöhemmin haluamastaan kohdasta. Suorat linkit: