Talpa kouluttaa – tutustu tarjontaan tai ehdota koulutusta

26.09.2019 / Koulutus- ja asiantuntijapalvelut

Talpa järjestää erilaisia talouteen, palkanlaskentaan ja HR-asioihin sekä järjestelmiin liittyviä koulutuksia. Kerromme niistä lisää tässä uutiskirjeessä.

Talpan koulutuksiin ilmoittaudutaan Helmen koulutuskalenterin kautta. Talpaan kannattaa ottaa yhteyttä, jos kaipaa räätälöityä koulutusta. Talpalaiset voi myös kutsua toimialan tai liikelaitoksen omaan tilaisuuteen eli tulemme mielellämme vaikkapa pitämään lyhyen tietoiskun talous- ja palkkahallinnon asioista! Myös vierihoitoa ja henkilökohtaista opastusta kannattaa hyödyntää, jos jokin asia tuntuu vaikealta.

Talpan toimitiloissa on käytössä valoisa auditorio, johon mahtuu lähes 120 henkilöä. Lisäksi koulutuksia voidaan järjestää atk-luokassa, jossa on 14 konetta. Käytössämme on kaikki talous- ja palkkahallinnon järjestelmät kuten SAP, M2, Hijat jne.

Talpa sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien päässä Sörnäisten rantatiellä. Samassa kiinteistössä toimii Palmian henkilöstöravintola, Ravintola27.

Talpan järjestämistä koulutuksista voi kysyä lisää esimerkiksi Talpan palvelupäälliköiltä tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: talpa.kouluttaa@hel.fi.

Lue lisää aiheeseen liittyvää:

Tulossa investointikoulutusta

22.12.2020 / Koulutus- ja asiantuntijapalvelut